Aysenurozs bilghrz ben kullanıyorum. Hamile kalmadan elenatal 1 kullanıyordum daha sonra 14. Haftada 2 ye geçtik onunla devam ediyorum
Dilara556 bilghrz ben kullanıyorum ilk 3 ay elantel 1 kullandım şimdi hamilelik sonuna kadar elantal 2 kullancam çok memnum süper bir takviye omega 3
hilalhanim bilghrz Ben kullandım sonra bulamadığım için regenesis Max kullanmaya başladım doğurdum hala kullanıyorum çok güzel bir vitamin.
bilghrz Aysenurozs advice bende hamıle kalınca doktor onerdi hamılelık boyunca kullanacaksım dedi o aklıma takıldı
bilghrz Aysenurozs aa tamm ozman bende son zamanlar folıkasidi bırakıyorlar ya ondan aıkıntı olurmı dıye düşünüyordum
Aysenurozs bilghrz o folik asit değil vitamin olarak veriliyor.folik asit olarak Elenatal 1 kullananlara sonrasında vitamin olarak 2 veriyorlar