Ozg-1 Alimenur bence doğru ya. Benm ilk oğlumun tarihtle denedm erkek çıktı. Şuan hamileym. Yine erkek çıkıyo bakalm😀
Alimenur Ozg-1 yaa Çün takvimi de kız dedi seninkiyle hesapladım o da kız çıktı benimde içime kız doğuyor hadi hayırlısı bakalım🥰