Elaa_gozz Tubatgn ben de hissetmek için her gün konuşuyorum onunla 20. Haftadayız hala bir belirtisi yok bizim sıpamında korkuma sürekli hastaneye gitmeyi istiyorum 🤦🏻♀️
Kelebekk-0307 Tubatgn benim kızımda öyleydi ilk gebeligim olmasına rağmen xok erken hissettim ve hep çok hareketliydi doğdu hala çok hareketli 6 aylık ama 1 yaşındaymış gibi davranıyor çokk hareketli yürüyünce napcam diye düşünüyorum 😂