Bernnnaaaa normal oluyor benim 4.gebeliğim çok sıvı şekilde olabiliyor eğer çok endişe ediyorsanız turnusol pedleri var amniyotik sıvı olup olmadığını gösteren ama okuduğum ve bildiğim kadarıyla çok sık meydana gelen bir durum değil sıvı sızması yinede tedbirli olmakta fayda var