Merhaba hanımlar. İkili test sonucum düşük riskli çıktı doktor üçlüyü önerdi bende yaptırmak istemedim. İstemediğime dair imza attırdı bana. Ultrasonda her şey normal gözüküyor ama daha 17 haftalığız. Allah’ımın emaneti her şekilde kabulümüz tabi ki ama insanın ister istemez kafasına takılıyor. Bu şekilde olup sağlıklı doğum yapan var mı ?