dryaras7 deletedmom351 ya inşaAllah iner çok dert etmem normal de ama antrenör olunca sporcular etkilenebilir bu göbekle 🙈😂
HaticeNur Belli olmaz canım o mesele benim doğumdan sonra inmedi biraz kaldı ama abimin eşini görsen sen dersin bu hiç doğum filan yapmamış oda sezeryan ama dümdüz karin😊
tugbaarya HaticeNur bnde İst o düz karından :)) 43 kilo dan bir anda 65 üzeri kalınca insanın zoruna gidiyor yada alışamadım birde yeni doğum yaptım ikinciyi . Bilmiyorum Dr korse tak dedi ama bugünden başlayan ben 5 gün bugun