KumsAlyaa Powergirls Bende bekliyorum canım 10 da açıklanacak yazıyordu ama yok açıklanmadı acaba kaçta açıklanacak
Zuzu6901 Powergirls ay bekliyoruz da yok hala 😂 cumadan sonra açıklanabilir. İnşallah bebeklerimizin nasibiyle çok güzel sonuçlar alırız hepimiz 🤲
Flyy Powergirls Ben sonuc beklemiyorum ama oğlusumla size dua edelim inşallah güzel sonuçlar alır mesleginize başlarsınız bi an önce çünkü o stres cok baska 🙏🙏🙏
KumsAlyaa Açıklandı kızlar keşke çalışarak girseydim iyi alabilirdim 64 ile yerleşme imkanım sizce nedir acaba tercihler ne zaman bilginiz var mı
Powergirls KumsAlyaa torpil varsa evet 😅 ben cocuk gelişinden deneyeceğim işletmeden giremem bu puanla bi yere
KumsAlyaa Zuzu6901 Feri Alan değil normal düz bir memurluk istiyorum yani şehir filan farketmez uluslararası ilişkiler mezunuyum
Powergirls Zuzu6901 inşallah ama kpss 2 sene sonraya kaldı girersem oda esimin zoruyla hiç çalışmadan girdim çıktım 63 almisim 😄
KumsAlyaa Powergirls Bende hiç çalışmadım kitap kapağı açmadım üniversiteden önce gittiğim dershane bilgilerimle girdim 😂 hatta gebeliğimin en bulantılı zamanlarında girdim kusarım çıkarım diye düşünüyordum ama dayandım 😂😂