bilghrz kızlar dün doktora gittim hamileyim doktor folikasit olarak elenatal 2 onerdi hamılelık boyunca bunu kullanacaksın dedi kullanmaya basladım sizce nasıl kullanan varmı aranızda ?
MMelissaaa- bilghrz benim farklı bir markaydı ama folik asit ilk üç ay kullanılıyor ben 3. Ayda kestim
bilghrz MMelissaaa- bende oyle bılıyordum bana hamılelık boyunca kullanacaksın dedi ondan kafam karıstı