Aytana
Benimde 2.ci sezeryanım olucak ilkini 38.ci haftada şeker bebeğe gecicek diyerek doğumu yaptırmışlardı.Onun yanısıra makat gelişti yani mecburduk sezeryana. Şuan 15 haftalık hamileyim ve korkmuyorum desem yalan olur herkes aradan 5 yıl geçmiş belki normal bile dogurursun diyorlar ama yinede yaşayıp göreceğiz rabbim hayırlısını versin, herkes sağ salim kucağına alsın inşallah 🤲