AslanBebeginAnnesi Kendimi iyi hissedince doğum hikayemi detaylarıyla sizlere anlatacağım hiç merak etmeyin 😍 ben de oğlum da çok iyiyiz allahıma binlerce şükür… Allah herkese nasip etsin inşallah dünyadaki en güzel duygu buymuş resmen kızlar 🥹 sorularınız varsa yanıtlayabilirim 💜
Annesininportakali53 AslanBebeginAnnesi Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin çok güzel bir duygudur eminim bende 34. Haftamdayim be ağrı ne birsey var çok şükür ama bende 38 gibi gelir diye hissediyorum bebişiniz kac kg doğdu acaba? Ve normal doğumda lavman yaptılar mı size
Aysebozkurt AslanBebeginAnnesi merhaba bende 37 haftaliğim size göre yani doğum belirtileri nasıldı .
Papatya1997 AslanBebeginAnnesi 34 +5 günlüğüm sezeryan olacağım 39 da ama önceden sıkıntı olur sütüm gelır dıye korkuyorum ben ya
AslanBebeginAnnesi SutlacimiYedimmiBen normal canım hala inanamıyorum normal olduğuna. Hamile olduğum ilk günden beri ben asla normal yapamam deyip durdum son haftalarıma kadar hep sezeryan taraftarıydım son haftalarımda büyük bir cesaret geldi ve normal oldu 🤩😄
Kbetul 28+3′üm ilk gebeliğim normal doğum istiyorum bir o kadar da heyecanlanıyorum nasıl olacak bilmiyorum 🥹🥹
AslanBebeginAnnesi Kbetul normal doğum gerçekten de en güzeli 😊😇 evet kolay değil ama sonunda büyük bir rahatlık var sahiden
AslanBebeginAnnesi Annesininportakali53 3.500 doğdu 🙏🏻🥹 evet lavman yapıldı. Allah size de en güzel şekilde bebişinize kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
AslanBebeginAnnesi Aysebozkurt hiçbir doğum belirtim yoktu düne kadar. Her şey saatler içinde oldu şoktayım hala 😊
Efnanada Hayırlı olsun sağlıcakla büyütün normal.dogum evet zorlu bir süreç fakat sonrası.cok rahat bende çok düşünüyordum yapamam diye ama rabbim kolaylık veriyor
snmhsnn AslanBebeginAnnesi hayırlı uğurlu olsun çok sevindim 😍 darısı bana inşallah hayırlı tez vakitte sağlıkla 🤲😍
_Lavinya AslanBebeginAnnesi Bildirimleri yeni bakarken bu postunuzu gördüm😅 Çok şükür gözünüz aydın🤗 Sağlıcakla büyütün inşallah 🌸