Rk805108 Merhaba hanımlar bugun saat 10 gibi catlatma ignesç vurdum dua edin bana lütfen bu ay hamile kalabiliyim catlatma iğnesi vurup hamile kalan varmı neler yaptınız acaba bilginize muhtacım şimdiden teşekkür ederim
Minikalbim111 Rk805108 Bende vurmuştum cnm 2-3 ay kadar zamandan sonra hamile kaldım gönlünü ferah tut inşaAllah cuma günü yüzü suyu hürmetine inşaAllah hayırlısını nasip eder rabbim
Aysel_krdg Rk805108 bende yarın gidicem duruma göre bakıcaz iğne için inşallah ikimizde bu ay güzel haberler alırız
Tubayo Dualarımız seninle kendini biraz rahat bırak saat ve gün sayma inşallah mevlam senin kucağını dolduracak
Minikalbim111 Tugcekivrak hamile kalmayı kolaylaştırıyor İbrahim Saraçoğlu tarifi bakabilirsiniz ordan
Hgmom1 Rk805108 bende ayı 13′de vuruldum bekliyoruz bakalım benim ilk iğnem 🙏🏼 vurulduktan sonrada hiçbir belirti yaşamadım dünden beri belim ağrıyor ama.. ayın 28′i de 14. Gün erken mi acana belirti icjn falan bilmiyorum
Rk805108 Hgmom1 inşallah vardır catlamadan sonra 14 gün belirdi olur diye duymuştum yine de bilmşyorm
Zuzu6901 Rk805108 hadi inşallah tutar canım. Gün aşırı birliktelik olsun eşinle. Ve ilişki esnasında belinin altına yastık koy demişti doktorum. Ve bir süre bekle hemen kalkma. Rabbim nasip etsin en hayırlısıyla canım benim🤲
Tugcekivrak Minikalbim111 14 haftalık hamileyim ben de soğan suyu falan kist için ve adet sökmek için diye biliyorum ben diğer türlü düşük yaptırıyor çünkü ondan sormak istedim 😌