Kızlar 26 haftalık hamileyim dün vajinami silerken bir iki kan gördüm pecetede sonra gelmedi bir daha belim var karnımın alt tarafı ve sağ sol yanları ağırdı sabah kalktığımda ıslaklık vardı bir akıntı falan değildi vajinamda ve birazcık alt tarafında da acı oluyor lavabodayken bunlar normal mi bu haftalarda başıma hiç gelmemişti ayın 1 ine randevum var