Edaaa7166 34+3 üm Aşırı bel ağrım kasık ağrım ve sancılarım var yatamıyorum doğrulamıyorum her gün sancı yaşıyorum çok kötüyüm neden olur ya da başına gelen oldu mu
FtmBkn Edaaa7166 benimde bu son haftada oyle ağrılarım oldu nst de sancı çıkmadı doktorum normal dedi ..bi nst ye girseniz doktorunuzla görüşüp?
SedanurAydnAta Edaaa7166 33+6 benimde hep öyle nst de bişey çıkmıyor hep 20 25 30 33+6 yız bu arada bel ağrılarımı enfeksiyona bağlıyor doktor ama bilemiyorum 🤷🏻♀️
aylince23 Benim de öyle bayadır ama bir de böbreklerine baktır derim canım benim genişleme çıktı böbreklerimde
Gul_hamad Edaaa7166 ayalta cok durdugumda belim agriyor,bobrek agrisi gibi. Bir de karnim sertlestiginde cok agrim oluyor. Ayni haftadayiz