Meralmert ha pardon ben yanlış okumusum canım valla hiç belli olmuyor ki testin negatif ciktiysa büyük ihtimalle yoktur adet gecikmesi oluyor benim adetim normalde düzenlidir bu ay 4 gün geçti ve çok ağrı çektim normalde öyle olmaz acaba hamile miyim ki dedim negatif çıktı bekle sen 15 gün adeti olmayip sonra olanlari duydum insan sterslede adet gecikmesi yaşıyor test yaptirdim kafam bi rahatladi adet oldum hemen