Elanurakgun20 Sultanas en iyisi kan vermek bence abla ben ilk gebeliğimde pozitif çıkmasına rağmen emin olmak için kanda vermiştim o yavrum tutunamadı düştü ama yapicak birşey yok hayırlısıni istemek en önemlisi
Sultanas Elanurakgun20 benim ilk gebeligimde adetim gecikince test yaptim çok net iki cizgiyi görmüştüm sonra kan vermiştim ama bunda çok heycan yaptim aceleci davrandim artik saldim gitti bisey yapmayip adet bekliyorum
Elanurakgun20 Sultanas benimde aynı böyle bazı şeylerin benziyor inşallah beraber alırız gebelik haberini de 😊
Sultanas Elanurakgun20 ins rabbim hayırlısından nasip etsin tüm isteyenlere bizde hayırlı sekilde haber aliriz ins
kbra19 Semilk05 hiç belirtiniz var mıydı bende dün test yaptım çıkmadı 5 gün var adete ama hiç belirtimde yok gebelik için
Semilk05 Sultanas canım benim umutlandırmak isterim de istemem de cunku belli olmuyor adet ağrısı gibi olduğu için. Ama zamanını bekle. Rabbim en doğru zaman da hayırlı evlat nasip etsin inşallah herkese
Semilk05 Sultanas göğüslerinde bi hassasiyet varmo özellikle göğüs ucunda sıkınca anlarsın zaten sızlar böle göğüs ucun
Semilk05 Sultanas bilemedim ki valla herkeste farklı belirti oluyor bişey de diyemiyorum. İstersen 2-3 gün daha bekle olmazsan eğer kan testiyle öğrenebilirsin. 💐
Elaa_gozz Elanurakgun20 ben adetim gecikince yapmıştım 2 3 gün kala adetime kan tahlili vermiştim 11 gün gecikince test yapıp tahlil de verdim aynı gün sonuç değişti ☺️
Meed Sevvl aaa bak ama seninde ikizmiş bence ondan hcg cabuk çıkıyor sonradan gelişmeye bakma, malesef benim birisi tutunmadı 😔