Hazal_ 10 haftalık cinsiyet belli olur mu kızlar bugün saat 2, de randevum var mecidicin hospital de tea hanıma
glsh25 Hazal_ merhaba doktorunuzdan memnunmusunuz bende o doktora geçmeyi düşünüyorum randevu aldım salıya 4 aylık hamileyim önceki doktorum çok suratsız ilgisizdi ?
Hazal_ kahvesever__ mide sanki hiç hamile gibiyi değilim kusma falan hiç yok çok ekşi acı tüketiyorum kızmı acaba diye geçmiyor aklımda bir oğlum var bakalım
Semilk05 Hazal_ yok canım 24. Hafta biticek Allah’a şükğrlet olsun ne mide bulantısı ne kusma yaşamadım hiç birini en korkulu rüyamdı kusmak oda olmadı
Hazal_ Semilk05 bende de hiç olmadı sadece koku hassasiyeti var iştah kapama yaptığım yemeği yememe var
Hazal_ glsh25 valla canım bende ilk defa gidicem ama çok araştırdım en iyi doktor buymuş ve daha önce giden arkadaşlarım çok menun kaldılar
glsh25 Hazal_ evet bende çok güzel şeyler duydum inşallah memnun kalırız bizde doktor nasip işi kesinlikle. Ayrıca biz 16+3 üz hala öğrenemedik göstermiyor sizinkinin görünmesi zor geldi bana :)
ikicocuk_biranne Hazal_ ay Allah yardım etsin o hocanın tavırlarının çekmek çok zor bende gitmiştim iki sene önce ona sonra doktorumu değiştirdim. Ama kesinlikle para göz bir hastane önce sağlık demiyorlar bunu anladım. Hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum ❤️
Hazal_ ikicocuk_biranne ben ilk çocuğumu orda doğurdum çok memnun kaldım bilmem Bizim bütün sülale o hastanede doğurdu ve en iyi hastanerden bir tanesi diye biliyorum
ikicocuk_biranne Hazal_ evet ben sevememistim o doktoru bilmiyorum herkesin kendi tercihi bisey diyemem belki sana çok iyidir