Meraba kizlar bende çok sabirsizlaniyordum ne zaman doğum hikayemi yazicam diye gün bugünmüş 14 Ekim’de sancilarim dan dolayı acile gittim bişey çıkmadı eve geldim ama sancım ara ara oluyor cumartesi günü bı sonraki gün yani nişanım gelmeye başladı ama kan şeklinde sancılarım arttı ve acile tekrar gittim nstde bişey çıkmadı ama açıklık olmuştu 2 cm biraz daha sancıların sıklaşırsa gel diyerek beni gönderdiler ben oradan üniversite hastanesine gittim bebeğe baktılar baş geliş ama hazneye yerleşme yok 3 cm olmuş doktor yatirayim seni dedi yok dedim eğer bişey olursa gelirim dedim keşke yatisim olsaydı ama çok pişman oldum gece 2 eve geldik ve işte o kötü anlar annem bizde yatıyordu eşime git yat dedim sancılar gelmeye ve siklasmaya başladı sabah 8 diyene kadar kimseyi uyandırmadim sonra artık sancılar dahada sıklaştı bağırmaya başladım kalktılar 2 buçuk yaşında oğlum var onunda uykusundan ettim hazir ☺️ hastaneye gidiyorum yürüyemiyorum eşim sandalye getirdi hemen doğum hanenin önüne 9 cm açıklık var bebeğin başı yerlesmiyir yarım saat kaldım nst çekildi oda olmuyor sancilar geldikçe yüreğim tükeniyor doktor birdaha alttan muane etti dedi anne tehlikede acil sezaryana alıyoruz beni hasta bakicilar kıyafetlerimi çıkardı önlüğü giydirdiler bı yandan ağlıyorum bı yandan sakın ıkınma diyorlar 11 30 da doğum haneye giriş yaptık annemi gördüm eşimi evladimi gördüm sadece el salladım acil olduğu için kosuyolardi daha çok ağlamaya başladım Allah doktorumdan razı olsun sakinleştirdi beni belden iğne vurdular sinek ısırığı gibi yatırdılar işleme baslamaya başladılar tansiyon yükseldi düşürdüler sonra her anını hissettim çığlık çığlığa dogurturlar çünkü çok kasilmistim 12.15 de bebeğim sesi geldi gösterdiler dünyalar benim oldu sonra nabzın düşmeye baslamis 2 saat amaliyatta kalmışım dikememisler bağırsaklar felan kapanmamış sonra bebeğime sagsaglim kavuştum kucağıma aldım anneliği asıl bu doğumunda anladim şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor 3 gün hastanede yattik Çarşamba sabahı çıktık Allah olmayan annelere nasip etsin Allah’ım kimseyi o şekil darda birakmasin Allah’ım tüm anneleri bı sancılar kurtarsin merak ettikleriniz sorabilirsiniz 🙏❤️🥰