Kızlar mart ayında kalp durmasından kürtaj olmak zorunda kaldım. Temmuz ayında da muayene oldum gebelik düşünmeye başladım sorun yoktu. Geçen ay 2 gün bu ay ise regl olmadım başına gelen var mi? Randevu aldım doktora gidicem ama sormak istedim başına gelen varsa