Momsy410 gayet yiyiyorum aslında kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği sabah ve ogle arasında meyveli yoğurt muz ve ceviz yiyorum akşam da yemekten sonra meyve yiyiyorum ama her gün değil tabii ara öğün koydum sadece bir de ogle yemeği koydum hamile olmadan ogle yemeği yemezdim doktorum zaten çok kilo taraftarı değil 60,7 kiloyum şu anda yani 18. Haftada doktora gittik bebiş 12 cm 250 gram dı 20+2 oldum daha gitmedim doktora ama doktorum gayet normal gelişimi kilosu vs dediği içinde çok takmıyorum açıkçası