Ceren_ce Kızlar gebelik şeker yüklemesi adı altında yaptırdığım 50mg testim 1 tık yüksek çıktı 100 mg yaptırmam istendi sizde de oldu mu güzel yorumlarınızı bekliyorum☺️
snm-ekr1 Ceren_ce benim açlık 80 tokluk 131 çıktı normal dedi 100 lük yaptırmadı.140 üzeri olduğunda 100 gr lık yükleme yapılıyormuş