Hanımlar ben bugün 38haftakik oldum tam ama çok ağlıyorum duyguslalastim doğumu dusundukte şuan yazarken bile ağlıyorum tuhaf hisler zaten inanılmaz duygusal bir yapım vardı şimdi hiç susmuyorum gizli gizli ağlıyorum duruyorum .. araştırıyorum doğumu başlatan nelerdir neler yapılabilir diye acelemi ediyorum bilmiyorum ama içimde korku var eşim doktora gitmeye gerek yok diyor son haftalarda oda üstüne çabası onu ikna etmeye calismakta yoruyor beni yani herşey iyiyse niye gidilirki diyor özele anlatamıyorum kaliyorum öyle diyince akıl verirmisiniz biraz bana neden gitmem gerektiğini açıklamak adına birazda olsa oda korkuyor biliyorum ilk cocugumuz ama nebileyim işte ya .. kasılmaların çok var hareketleride iyi ama işte kavuşma sabırsızlık var erkek bebekler bekletir diyorlar sonuna kadar çevremde görümcem salağı inşallah benim gibi olmazsın diyip duruyor mal mal sabrımı sınıyor beni yaptığı her hareket doğuma gelirse siktiri çekmeyi bile düşünüyorum suanki pskolojiyle çünkü beni bu kadar depresif hale getirende onlardı bu yolculukta elimde olsa bir kaşık suda gebertirim o derece şimdiden çocukları kıyaslamaya bile başladı haspamm yok senin içinde bizimkilerin düşmanı var bilmem ne senin bebeğin şimdi göz bebeği olucak bizimkilerin pabuç dama diyor sersemm bende doğur üçüncüyü diyorum gazliyorum onu biliyorum bok üstüne bok yapacak yine doğuracak kıskançlıktan hasetlikten gerzekkk neyse nerden geldiysem buraya öyle hanımlar kusura bakmayın ama acelemi ediyorum sizce erkenden doğum başlaması için cabalamaya görüşmeye ???