Nazlcnkys6638 Idararimda kaçak çıktı bundan 3 4 gün önce de tamsiyon yüksekliğinde yatmistm düşünce çıkış aldm 37 haftalik oldm gitsem doğuma alırlar mı hemem
mcansum Nazlcnkys6638 takipte kalın haftanız dolmuş zaten ciğerleri için iyi bi zaman mümkünse doğum iste bence
teacherozlem Nazlcnkys6638 alırlar tabi hemen alsınlar eğer kaçak çıktıysa riske girmeyin haftası dolmuş
Nazlcnkys6638 mcansum kayseri şehir hastahanesi devlet takipliyim acaba isteğime bakarlar mi ki bide yatış verdiklerinde normal doğum ilk hedefimiz olur demişlerdi eğer öyle bi durumda sezeryan olması gerekmez mi yani sonuçta kendi sancim vs yok
mcansum Nazlcnkys6638 orada kalırsan yaptıkları her işlemde sorumlu olacaklar o yüzden ona göre karar verirler içinde rahat eder
Nazlcnkys6638 teacherozlem idrar yolumda enfeksiyon var acil bu sebepten de olabilir dedi bende akşam tekrar tahlil vericem yükselip yükselmedigini kontrol edicez bide tansiyon a falan bakicaz yaşadığım ilçede de kadın doğum yok şuanda kayseriye gitmem lazım ancak aksmaa gidebilirim
Nazlcnkys6638 mcansum valla kafamı allak bullak ettiler enfeksiyonun çöl yüksek olduğu için protein çıkmış bidaha tahlil verdim şuanda hi problem yok hergun tapik ettiricem idrar tahlili verip yoksa içim rahat etmiyecek
teacherozlem Nazlcnkys6638 bence hastanede yatırsınlar idrar toplasınlar 24 saat tansiyonun yüksek mi