bence de 10 gün sonra kontrol zamanınız var. hocam kesinleştirmek istedim ondan geldim diyip tekrar 10 gün sonra baktırın. alttan bacak arasından bakınca bariz çıkıntı oluyor erkeklerde, yani bize doktor 11-12 haftalıkken erkek cocuguna benziyor dedi, ama ben bu kadar hızlı veya erken söyleyeceğini düşünmüyordum. Emin olmadık. 14. haftada 2li test zamanı perinatolog %95 erkek dedi, bakın diye pipisi gösterdi. Gördükten sonra daha fazla teyitleme ihtiyacı duymamıştım çünkü pipisi kocamandı diyormuşum hahahahah şaka bir yana onun pipi olduğunu anlıyorsunuz o kadar çıkıntı kızda olamaz çünkü, kendi kendime de emin oldum. Sonra zaten %100leşti. Siz de anlarsınız bakıldıgında kafanıza yatıyor mu onun pipi olma ihtimali diye, çıkıntı çok çok küçük ve hafif ise olmayabilir ama daha belirgin ise pipidir.