Merhabalar 27 haftalık hamileyim 2 haftadır geçmeyen lekelenme tarzı kanamam var ilk böbreklerden kaynaklı büyüme olduğu için olabilceğini söylediler daha sonra perinatoloji uzmanına gittiğim de plesanta sol yan yerleşimli bebeğin başı oraya baskı yaptığından kaynaklı olduğunu söyledi istirahat etmemi 20 dk ayaktaysam 10 dk oturmamı söyledi acaba bu sorunu yaşayan mı var mı aranızda size ne tavsiyelerde bulundular