onelastgoodbyy bosyapmaa adı çıkmış dokuza resmen.. burada eleştiri yapan çok insan var nedense sadece o göze batıyor.
bosyapmaa onelastgoodbyy Evet gerçekten bazı yorumları hayretle okuyorum daha dün biri g.zekalı dedi birine uyarı almış yalnızca bu kadın hakaret etmiyo ama mimlenmiş bi kez.
onelastgoodbyy bosyapmaa aynen hakaret ben de çok görüyorum.gerizekali en basiti.insanlar neler yazıyor..
EAK Damlaa0658 Günaydın canım bana yapılmadı saat 16.00da yatışım yapıldı yemeyi bıraktım o saatte sadece yarım kase çorba içtim 01.10da doğumum oldu. Vakitte vardı ama yapmadılr bana
SutlacimiYedimmiBen Damlaa0658 devlette iki normal doğum yaptim ilkinde yatis verilmisti suni sanci aliyordum ona ragmen lavman yapilmadi hic