39+2
Bebeğim kanalda değil
Suyu sızıyor,azalmış.
Rahmimde sıfır açılma.
Sancılarım gittikçe artıyor.
Bebeğim 3.600/3.700 civarında.
Normal doğumu bekledik hep. Ama o bu yolu seçti bir bildiği vardır ♥️
Anne ve bebek için kurtarıcı olduğunu düşünüyorum artık.