Merveee1447 Kızlar gece 3 te sancı başladı adet ilk günü gibi sabaha kadar ara ara devam etti aşırı şiddetli değil sabahta adet gibi kan geldi şuan pek sancımda yok aslında doğum başlamış mı hastaneye hemen gitmeli miyim
Yigitkeriminannesi Merveee1447 bana doktorum suyun gelirse veya kanaman olursa hemen gel demişti ki sizin kanama olmuş hemen hastaneye geçin derim