Meraba kızlar benim 2. Gebeligim 20 haftalik hamileyim. İlk gebeligim de 31 haftalikken erken doğum yaptım. İlk gebeliğin erken olması 2. Gebeliktede erken olma riski tanıyormuş öyle diyorlar. Belimde çok ağrıyor gebelik zor geçiyor doktora gittim şuan sıkıntı yok dedi progestan igne başladı haftada bir . Erken doğum yapmak istemiyorum çok kötü biseu bir daha yaşamak istemiyrm. İlk gebelikte erken doğurup 2. De zamanında doğuran varmi acaba. 1. Ve 2. Gebeliğim arasında 7 8 ay var.