Bnnisa Kızlar şimdi lavabodan çıktım. Kağıda Kahverengi sümük gibi bir şey geldi. Bende herhangi bir sancı ağrı vs yok. Ne yapmalıyım. Heyecanlandım sanırım. Yardım edin
GGkaya3435 Bnnisa doğum yakında olur inşallah.Sabah olsun hayrolsun nişan gelince doğum hemen başlamıyor sabah doktoru arayın muayeneye gidin belki açıklık da vardır.Kendinizi doğuma hazırlayın telaş yapmayın Rabbim kolaylık versin
Yavuzseliminannesiii Bnnisa Allah yardımcın olsun bende 39+5 de bekliyorum ne gelen var ne giden. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Minigim38 Bnnisa 3 gün oldu nişanım geleli ağrım sancım yok ama doğumun yakın oluyormuş öyle diyorlar. Bi acıklık kontrolüne gidin içiniz rahat olsun 😇
Mommm03 Bnnisa Benim sancım vardı sonradan belirli saatlerde kahverengi lekeler gelmeye başladı o öğünü doğum yaptım bn sağlıkla kucaginza alırsınız inşallah
Socialmom Nişandan sonra bazılarında aynı gün bazılarında 2-3 gün sonra doğum olur. Panik yapmayın gün içinde açıklık kontrolüne gitmeniz iyi olucaktır. Zaten doğum yaklaştıkça sancılar da başlar. Sağlıkla kucağınıza almanız duasıyla 🌸
Bnnisa Tamam anladım o zaman bundan sonraki süreç sanırım kendimi takip etmeyle geçecek. İnşallah güzel bir doğum olur kızlar. Teşekkür ederim 🙏🏻
Bnnisa Minigim38 3 gün mü😳 ben de sanki adet olacakmış gibi bir ağrı var. 39+1 ben de. Hissediyorum bişeyler olacak ama ne zaman 🤔
Minigim38 Bnnisa evet benim acıklığım hiç ilerlemiyor o yüzden pazartesi gününe doğumum var inşallah kucağıma alacağım pamuk kızımı 🤲❤️