AysegullA benimde göbek deliğimin üstü 20. Haftadan beri beni okadar çok etkiliuor ki 27 olduk geceleri bıçak saplamış gibi bi acıyla uyanıyorum dün doktorda sordum rahim nüyüdüğü için bağlı organları çekiştiriyor diyor tek çözüm doğum dedi, doğumdan sonra geçer dedi onun için endişelenecek birşey yok 😍