Deletedmom34 Kızlar ense kalınlığı 3.2 çıktı doktor bir şey demedi kan sonucu Pazartesi çıkacak. Bi arkadaşımında 3.2 çıkmış riskli demiş doktoru. İçim içimi yemeye başladı aranızda kaç olması gerektiğini bilen var mı
NaimeYilmaz Deletedmom34 ödem de olabilir 🤷♀️ Zor bir bekleme surecı sabır diliyorum 🙏 ama 5-6 cıkıpta sorun olmayan coook kosı gorduk sınır 2.5 sanırm
Deletedmom34 NaimeYilmaz doktor da bir şey demedi ama kan sonucu çıkmış internetten baktım ama anlamadım hiç bir şey. Çok kötü oldum ya
Tuna Deletedmom34 bişey yoktur inşallah benimde ultrason da herşey normal ama kan tahlilimde risk çıktı . DNA yaptırdık belliyoruz
Tuna Deletedmom34 ölçümü bilmiyorum ama 4 doktora gittim özele devlete üniversite ye hepsi ense kalınlığı burun kemiği falan normal dedi . Ama kanda trisomy 21 değerim 1/193 çıktı
Tgcee Deletedmom34 canım ben teslerı yaptrmadım bile korkma bısey yoktr dr gerek yok demstı cunku ıyıde bır dr aslnda senn kacncı haftada olctu ense kalnlgnı
Deletedmom34 Tgcee 17 haftalıktı canım. Üç gün oldu bugün internetten kan sonucuna baktım çıkmış Pazartesi gidicem doktora. Bana da bir şey demedi hani bir şey olsa derdi diyorum sonra da belki kan sonucuma göre diyecek diyorum valla perişan oldum 1 saatte
Tgcee Deletedmom34 benımkıde soylemedı🤷🏻♀️ Olsa herkese soyluyolar bırde bısey dcem cogu kısde farklı sebrplerden yuksek cıkıyo aılnzde gentk bırsey yoksa bence korkmayn bende pımpırıklnıyrum ınsan herseyı dusunuyor