Tuana93 Merhaba Kızlar🦋🌺💋 Dün Doktorumla randevum vardı,kilom aynı hamile kaldığım kilo çıktı.102le hamile kaldım,102.600 çıktı.Böyle olması normalmi?18+3olduk.İkinci hamileliyim ,ilkinde bu haftalarda dımbıl gibi ortada dolaşıyordum🥺
senanurkesmen Tuana93 önemli olan bebeğin kilosunun haftasıyla uyumlu gitmesi seni kilo alıp almamanın hiç bir önemi yok canım ✨
Tiiffany Tuana93 Yani bence iyi hatta cok iyi. Ben daha daha dahaaa fazlalarını alırdım 😂 her gebelikte 30 kg alan ben 🤦♀️
senanurkesmen Tuana93 https://www.bebek.com/bebegin-anne-karninda-boyu-ve-kilosu/ canım bu sayfadan takip et 🫶🏻