Kızlar merhaba, kan değerlerim çok düşük olduğu için doktorum sabah 1 akşam 1 tane içmem için bu ilacı yazdı. Aklıma takılan bir sorum var, sabah kalktım aç karna içtim sonrasında ne zaman kahvaltı yapabilirim? Kahvaltıda peynir süt vs tüketmem gerekiyor ama bunu kullandıktan 2 saat sonra tüketin diyor süt ve süt ürünlerini. Uyku düzenim altüst oldu sabah 8 de kalkıp içiyorum kahvaltı yapamayacağım için 10 a kadar uyurum diye bi yatıyorum 12 de kalkıyorum aç aç bebeğe de günah yani ne yapabilirim kullananlar nasıl kullandınız?