kartanesi24 Selam hanımlar.. Benim doğum yaklaştıkca kafamda deli sorular 😂 İlk doğum tecrübesi olanlar yazabilirler mi, kaç saat sürdü, neler iyi geldi, nelerden kaçınmalı? şimdiden sağolun, Seviliyosunuzzzz 😊
AlpiinAnnesi kartanesi24 40+2 de normal doğurdum. Sabah 09:00 da sunni sancı almaya başladım akşamüstü 17:45 de doğdu oğlum. Allah yardımcın olsun. İmkanın varken bol bol yürü squat yap.
Dilayyyyy kartanesi24 39+2 ile vajinal fitil ile baslatildi 12 bucukta yatisim yapildi 1 de fitil takildi 16:05 de bebegmi kucagima aldim bil yurume merdiven inip cikma ve skuat yaptm
mcansum kartanesi24 7de suyum geldi 8 hastaneye gittim 8.30 ta suni verilmeye başlandı 11 de arttı 1 kadar 1den 3e kadar baya şiddetliydi 3-10 da doğumhanye alındım 3-25te doğum yaptım ilk doğum sadece suni ile doğurdum yanı 5 saat diyelim
Fatmacit Ayy 35+6 yız ve gün geçtikçe içimde bi kasvet 🤦🏻♀️ Ne olacak bilmiyorum ne yaşayacağımı bilmiyorum iyi bi anne olabilecek miyim süreçle başa çıkabilecek miyim bilmiyorum bi an Önce yüzleşeyim bitsin istiyorum ne istediğimi de bilmiyorum Bu geçecek mi acaba normal mi bu yaşadıklarım 😱🙄☺️
sedefyrs1101 Gece 1de gelen sancım sabahına nisanım gelmişti 8de hastaneye gittim 9da doğurmuştum doğumhane sürecim 1 saat 🙂 2.ye hamileyim İnsAlah bu da ilki gibi kolay olur. Allah herkese kolay doğum nasip etsin 🤲💙
mcansum kartanesi24 tavsiyem bol yürüyüş ve çömelmek zaten yatınca da rahat yok yürüyünce de şiddetli regl ağrısı bari hızlı ilerlesin 2 normal doğum 21 haftalık gebeliğim kaybettim vajinal fitille 2 saatte doğurdum tabi o çok küçüktü normal beneğe göre
SutlacimiYedimmiBen kartanesi24 ilk dogumum toplamda 10 saat gibi bir surede oldu sabah daat 5.30da suyum geldi hastaneye gttik 1 cm acilmam vardi suni baglandi ama baglandigi zamn sabah saat 8 gibiydi aksam uzeri 5.25tede oglum dogdu günümün yarisi dogumla gecti yani amaikinci 3 saat surdu hemen oldu bitti😁
hunilimom kartanesi24 gece iki de Nisan geldi bir saat sonra suyum geldi sabah 9 a kadar bekledik sancım olmadı 10 da yatış işlemleri başladı evraklar felan yarım saat sürdü biraz tatlı yedim 11 de başladılar suniye öğle 15.40 da doğum oldu
Annecim58 kartanesi24 5.10 gibi suyum geldi sabah 5.30 da hastanedeydiik sancıyla beraber 7.30 a doğum yaptim
Mucizebebek2 kartanesi24 18 saat sürdü sancıları yatarak karşılamak çok zor çömelme hareketi ılık duş penguen yürüyüşü sancıları karşılarken kolay oluyo vee sancı aralarında uyuya kaliyodum oda beni dinlendiriyodu
kartanesi24 Hepinize çok teşekkür ederim kızlar, Rabbim hepimize kolaylık versin inşAllah… içimden bir ses erken gelicek oğluşum diyo ama inşAllah zamanında ve kolay gelir :) Gerçekten düşüncelerim karmakarışık nasıl olcak, nasıl yapıcam… Yanlız olmadığımı görüyorum, hepiniz dualarımdasınız ♥️
Hamideersin kartanesi24 kimseyle kıyaslayın strese girmeyin bence benim ilk doğumum 5 buçuk saat sürdü yani sancilardan bahsediyorum doğum yarım saatte oldu ikinci doğumum olucak 3 ay sonra inşallah farklı olur illaki
SutlacimiYedimmiBen Tugceasel21 sadece yarim saatte kimse 10 cm acilmaya varamaz helede ilk dogumsa bi yanlisin var heralde