Kubraisin ben de aynı ilacı kullaniyorum 50 mg hamilelikten kaynakli triodim az calisiyor ben ya sabah esim ise giderken iciyorum 8 gibi sonra yatiyorum 10 gibi kahvalti yapiyorum ama artik son zamanlar agirlastigim icin saat 10’a alarm kuruyorum iciyorum tekrar yataga gidiyorum 11de kalkiyorum kahvaltimi hazirliyorum yapiyorum iki sekildede hic mide bulantisi yasamadim ben