Böyle midesi kazınanlara özeniyorum 😂 Ne bulursanız yiyin, ne güzel işte bebeğin ihtiyacı var demek ki 😁 Ben de az kilo almadım aslında, normal yiyorum ama yedikten sonra sindirmem o kadar uzun sürüyor ki aç hissedemiyorum bir türlü 🥲 Bir de üstüne mide yanması olunca keşke hiç yemeseydim pişmanlığım oluyor 🫠 Öyle olmasındansa şöyle midem kazınıp bir şeyleri iştahla yesem mutlu olurdum 🤣