Kızlar kızım 43 günlük oldu ilk zamanlarda nefessiz kaliyo gibi ses cikartiyodu sormuştum burda herkes normal demişti ama hala devam ediyo ve daha fazlalaştı şuan nefessiz kaliyo gibi sanki boğuluyor gibi sesler çıkardı ona uyandım çok korktum gerçekten normal mi ne zaman geçer