Saraselo63 Prensesannesimom maşallah canım bebişe biz de 36 haftadayız da 2600 sizinki maşallah tombik ne yiyip içiyorsunuz acaba merak ettim hani ben dikkat etmiyorum mu acaba 😊
Buse-ozdmr Fatma0715 evet canım 11 haftalıkken belli oldu cinsiyetim kız dedi daha gecen hafta gıttım kontrole detaylı ultrasyonu vardı birdahakinede diğer ay gel dedi 1 ay sonra gidicem🙏🏻❤️
Edau9 Fatma0715 yok ya aksine hiç de dikkat etmiyorum iştahım pek yok sadece her gün muz yemeye dikkat ediyorum.Bir daha ki kontrol 27sinde ☺️
Fatma0715 Edau9 haber et mutlaka 🥰 ben ne yiyip içsem de boş 800 gr dedi bilmiyorum az gibi geliyor bana 🤷🏼♀️
Defne_momm Fatma0715 kafa çapı büyük dedi doktor daha kanala girmemiş büyük ihtimal sezaryen olur dedi bakalım bekliyoruz 2 hafta daha 😻
Edau9 Fatma0715 yok canım bir anda alıcak bir daha ki kontrolün de şoka girersin emin ol çok hızlı kilo almaya başladılar artık 🥰🥰
cansualisa Fatma0715 ne zaman gidersem inş 23+2 ydimmm en son daha gitmedim😅 o zmn bebiş 550 gram 33 cm ydiiii
Fatma0715 Edau9 inşallah alır kuzum yaa valla en çok takıldığım şu kilo meselesi 2 gün önce gittim doktora yoğun bir şekilde enfeksiyon var dedi ilaç verdi bi hafta sonra tekrar çağırdı inşallah geçmiş olur şu akıntı ve enfeksiyondan çok korkuyorum su gibi renksiz akıntım oluyor ondan mı bilemedim
cansualisa Fatma0715 kuzum benim bir kızım daha var 4.5 ysında okula gidiyor eşimin hafta da 1 izni var ve doktorum mesafesi var uzak az merak etmez olur muyum hiç ediyorum ama çok yoğun geçiyor Bnm günlerim bebişteee hareketli birşey olduğunda Allah korusun hemen yazıyorum doktoruma en son işte detaylıya gittim 😂