1Gunes asli45 ben 1 tane 10 lü 2 tane de 5 li takım aldım yeterli diye düşündüm kalanları da alt üst olarak aldım
umutsuzmom asli45 3 tane 5 li aldım 1 tane 5 li hediye geldi toplam 4 tane oldu yeterlidir diye düşünüyorum
gkbyza asli45 sadece 1 tane 5 li çıkış aldım ama onu da kıyamadım kan olur vs çıkaramam diye eve gelince giydiricem 🙈 3 takım koydum ben iç zıbınlı altlı üstlü şapkalı yeter diye düşünüyorum. Battaniyesini de ayrıca aldım