Merhabalar ikidir devlet hastanesinde aynı dra gidiyorum ilkinde o gün ikili tarama testi yaptırmıştım tabi başka Dr yapıyor oda direk sonuca baktı muayene etmedi yani ikinci gittiğimde muayene etti ama ultrason fotoğrafı vermedi her muayenede vermesi gerekmiyor mu ya bebeğimin cinsiyetini sordum bakmadığından eminim göstermedi deyip geçiştirdi bu devlet hastanesindeki bütün doktorlar hepmi böyle vicdansız merhametsiz ilgisiz umursamaz olur ya çok sinirlerimi bozdu