Carsamba günü 34+0 dım. Suan bunu yazarken 34+2 yim. Carsamba gunu nst ye girdim ve 15 dk da 2 tanw sancım cıkmış. Benimde hafiften adet sancisi gibi birseyler olurdu ama onemsememistim bebek baski yapiyor yada üşüttüm gibisine. Meger o sancilar nst de cıktı. Erken dogum riski dedi. 36 ya kadar 2 haftalik sanci durdurmak icin ilac verdi. Birde erken dogum riskine karsi bebegin cigerlerini geliştirici igne verdi kullandim bitti. Tedbirimizi alalim dedi doktorum. Haftata bidaha bakacakmis bakalım