Aysennn5555 öyle görünüyor benim de 10dakika da 1 dayanilmaz bir sanci vurup bi kac saniye suruyodu sonra rahatliyodum. 2güne yakin cektim boyle ise gittim falan. Sonra nst de baktilar ki dogum sancisi cikti. Ben 26 haftaligim o yuzden simdi durdurmak icin tedavi verdiler. Nolur nolmaz siz de aksatmayin