Azimemine Merhaba arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı bebeğimin sağlıklı olduğunu ve nst de ağrılarımın çıktığını söyledi bugün 36+3 günlüğüz ama 19 ekimde tam 38 olucaz ozamana seseryanla alalım dedi sizce napmalıyım çatı da hiç açılma yok doktor muayene ederken bile nasıl bağırdım Benim gibi olan arkadaşlar fikirlerinşz neler
Deda Azimemine Neden acele ediyor ki sezeryan için? Siz eğer düşünüyorsanız tamam ama düşünmüyorsanız bekleyin bence biraz☺️
Kadze Azimemine acılman olur daha vakti var ama çatın darsa riske atmak istememiş olabilir doktor bebek iri mi peki beden direk sezaryen dedi
EmelBG Azimemine Ne bu acele doktordakii ben onu anlamadım bunun 39,40,41,42 haftaları var daha Ne bu saçmalık 🙄