Sydakgl Kızlar Allah nasip ederse bir kızım olacak. Ben ve eşim aden ismini koymak istiyoruz ama yanına bir isim daha olsun istedik. Bir türlü bulamıyoruz. Yardımcı olur musunuz? 😍
Ela344 Sydakgl benimde kızım olucak ismini Aden Lina düşündük 🥰 Rabbim sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Yarenylmz @Sydakgl bende kızım olursa Aden ismini koyacaktım falak kuranda helak edilen Ad kavmi aden olarak geçiyormuş üzülerek vazgeçtim aklınızda bulunsun sizin de 💜
Sydakgl Yarenylmz ya aslında bende baktım öyle bir şey gördüm ama daha çok adn cennetleri olarak çıktı karşıma