Edau9 Cerens12_ Yani kullanan var mı bende bilmiyorum ama bende o şekil yatak aldım ya daha uzun ömürlü olur diye.Birde anne yanı beşik aldım 6.ayda ayırmayı düşünüyorum
Cerens12_ Edau9 Edau9 ben de böyle yapmayı düşünüyorum ama 6. ayda o kenar boşluktan düşer mi diye korkuyorum beşiğiniz görseli var mı rica etsem 🙂
Hm132 Cerens12_ yatak bariyeri takabilirsiniz..14aydan sonra tekli baza da yatırıyorum bariyer taktım..
Cerens12_ Edau9 evet beğendiğim modelde buydu 🙂 Rabbim bebiişi sağlıkla büyütmek nasip etsin çok teşekkür ederim 🤍🤲🏻