tgcknn 10 haftalık hamileyim aşırı derece de canım turşu yemek istiyor ve dayanamayıp yiyorum bazen fazla kaçırıyorum sizce bi sorun olur mu ? Ya da sorun yaşayan oldu mu?
nazlihasan tgcknn ben 6.haftama kadar yedim tiksindim şuan 11.haftanın içindeyim turşudan ve kokusundan nefret ediyorum 🙄🤷♀️
Eymenikoo tgcknn Hiçbişey olmaz ben 4.aya kadar durmadan salatalık turşusu yemiştim ödem filan olmadı ardından bol su içerseniz iyi gelir..
Muhasebeci tgcknn canım Dr um bana Turşudan uzak dur dedi hem ödem çok yapar tansiyon sorunu çekersin hemde iştahı çok açar çok kilo alırsın dedi..