Merhaba arkadaşlar 🌞
16 haftalık ikiz gebeyim, bebeklerimin cinsiyeti kız 👧
Bir isim kesin Meva olacak( cennetül Meva)
Diğer isim Ela diye düşünmüştük ama diğer kızımızın ismini dine uygun bir anlamla seçip, diğer kızımızın ismini düz anlamlı bişey seçmek haksızlık olur mu ?
Ve sizlerin anlamlı isim öneriniz var mı🌸