Doğumumuza az bir zaman kaldı fakat biz hala eşimle oğlumuza isim bulamadık sanırım çoğu kişi de bizim gibi kararsız, umarım bir biz değilizdir. En son eleyerek bu 2 isim arasında kaldık şimdi de karar veremiyoruz. Sizin de fikrinizi almak istedim ☺️