Benim kızım 4.050 kilo doğdu ve hiç bir zaman kilosu önde de gitmiyordu son ayda almış kiloyu. Bu arada 42de doğurdum. Valla bu kilo konusunu hiç kafanıza takmayın 2-3 kilo doğuran annelerin bebekleri çok daha çabuk kilo alarak ilerliyor. Benim kızım kilolu doğmasına rağmen etraf bu sefer ayda niye 1 -1buçuk kilo almıyor diye dedikodu yaptı. Oysaki güzel emen bi çocuktu. Yani kimseyi mutlu edemezsiniz hamileliğinizin tadını çıkarın 🤗