buket-12 Selam kızlar . İkizlere 36 haftalık hamileyim. Bir hafta sonraya sezaryen günü verdi doktorum. Bugün magnezyum ve balık yağı içeren vitaminim bitti. Sizce alıp doğuma kadar kullanmaya devam etsem mi? Yoksa yeterli mi acaba